mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

سلام
اینجا باید توضیح بدم ؟ چی رو ؟
اگه توضیح از خودم باشه که باید بگم از توصیف خودم قاصرم
باید بشینم فکر کنم متواضعانه و بسی خانومانه خودمو توصیف کنم تا منو بشناسین
علی الحساب بدونید خیلی شگفت انگیزناکم
از شوخی که بگذریم باید بگم یجوریم! دیگه تفسیرش با خودتون D:

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خالی

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۵۵ ب.ظ

مثل مادریم که همه بچه هاشو یه شبه از دست داده و نمیدونه چی بسرشون اومده 

همونقدر نا امید همونقدر افسرده و همونقدر دااااااااااااااااااغون 

کاش این کار جور نمیشد هرچند احتیاج داشتم 

بدیش هزاربار بدتر از خوبیشه....

به معنای واقعی مستاصلم خیلییییییییییییییی

  • ☆.مهسا .☾

نظرات  (۱)

سلام

یکی از دلایلی که حضرت ایوب معروف شدن به اسوه صبر و میگن « صبر ایوب » این بود که در آن واحد 11 فرزند خودش رو از دست دادن 

( البته که خداوند بعداً تمام اون چیزهایی رو که برای آزمایش از حضرت یعقوب گرفته بود ، دوباره پس داد 

یعنی حضرت ایوب دوباره صاحب ۱۱ فرزند شد 

ثروت فراوانش دوباره برگشت و..... )

حالا من و شما که نمی‌تونیم مثل پیامبر خدا صبور باشیم 

ولی خب امیدوارم خدا بهتون صبر و استقامت بده و از پس این مشکلات بر بیاین 

 

امیدوارم هرچه زودتر حالتون بهتر بشه 

 

راستی ، صفا که زنده اس ؟؟؟😂😂😂😂

 

پاسخ:
سلااام برشما
اون پیامبر بود 
من مهسام شاید بمنم پس بده چیزایی که ازم گرفته ولی نمیدونم اونموقع ذوقی برای داشتنشون دارم یا نه 
متاسفانه روز بروز بدتر میشه


ممنونم خداکنه

صفا هست دلخوشیمه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">