mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

سلام
اینجا باید توضیح بدم ؟ چی رو ؟
اگه توضیح از خودم باشه که باید بگم از توصیف خودم قاصرم
باید بشینم فکر کنم متواضعانه و بسی خانومانه خودمو توصیف کنم تا منو بشناسین
علی الحساب بدونید خیلی شگفت انگیزناکم
از شوخی که بگذریم باید بگم یجوریم! دیگه تفسیرش با خودتون D:

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

زمستون و زندگی...

شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱ ب.ظ

سلااااااااااااام و صد سلام زمستونی:) آمااااااا گرم

پاییز برام با اتفاقای عجیب غریبی گذشت 

سخت بود استرس داشت و هنوزم استرسش باهامه

روزایی بود که واقعا مرگمو خواستم و هنوزم عمر کوتاه با سلامتی از خدا میخوام (از ته ته قلبم)تا وقتی که سرپام و از پس خودم برمیام :)

+نگرانم واسه بابام امیدوارم همچی بخیر بگذره:)

+ایکیوسان خجالتی

  • ☆.مهسا .☾

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">