mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

سلام
اینجا باید توضیح بدم ؟ چی رو ؟
اگه توضیح از خودم باشه که باید بگم از توصیف خودم قاصرم
باید بشینم فکر کنم متواضعانه و بسی خانومانه خودمو توصیف کنم تا منو بشناسین
علی الحساب بدونید خیلی شگفت انگیزناکم
از شوخی که بگذریم باید بگم یجوریم! دیگه تفسیرش با خودتون D:

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

کار و زندگی

پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۰۱ ب.ظ

پس از مدتها اومدم اینورا:))

چه حس خوبی داره انگار برگشتم خونه خودم

تو این مدت درگیر یه کار کوفتی بودم که حالم ازش بهم میخورد

قرار بود 2 ماهه تموم شه 2 ماه شد 5 ماه با همون دستمزد !!!

و فعلا در کش و قوسم که دستمزدمو کامل بگیرم

تو اینجا مقصر اول خودمم که این کارو قبول کردم 

اون مثلا مهندسم یکم وجدان نداره بی ........بوووووووووووووووق

حیف اون همه خستگی و استرس حییییف

راستی دوستان بلاگی بیایید یه خبری از خودتون بدین

رزمینای گلم

کلوچه ملوچه

پت و مت 

و سایر دوستان کوجاااااااااایید:)

  • ☆.مهسا .☾

نظرات  (۲)

سلاااااام بر شما

پس از قرن ها ، منم اومدم اینورا

( البته این وسط مسطا گاهی میومدم ولی دیدم خبری از شما نیست ، وقتی هم که این مطلب رو گذاشتید

راستش هم وقت نداشتم نظر بذارم هم حس و حالش رو 😂😂🙈🙈 )

 

 

حالا حقوق کامل رو گرفتید یا نه ؟😂😂

.

.

چه خبر از کجا ؟

چه حال چه خبر ؟

صفا خوبه ؟؟

پاسخ:
سلام
چه عجب
خوش اومدین
بلی گرفتم یه درصد فکر کن نتونم بگیرم:)
روزگار میگذرانیم به سختی و اضطراب و نگرانی 
خو.بیم اما شما باور نکن:(

بی شررررف:))))) جا خالیو پر کردم توو گلوت گیر نکنه:دی

توو ای جغرافیا عه وجدان حرف نزن:((((

پاسخ:
اخ دمت گرم  گفتی چسبید بهم کلوج
ولی در یک حرکت انتحاری پولمو از حلقوم نحسش کشیدم بیرون :)

گفتی کردی کبابم:(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">