mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

سلام
اینجا باید توضیح بدم ؟ چی رو ؟
اگه توضیح از خودم باشه که باید بگم از توصیف خودم قاصرم
باید بشینم فکر کنم متواضعانه و بسی خانومانه خودمو توصیف کنم تا منو بشناسین
علی الحساب بدونید خیلی شگفت انگیزناکم
از شوخی که بگذریم باید بگم یجوریم! دیگه تفسیرش با خودتون D:

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

اتفاق جدید

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ

خیلی اتفاقا افتاده تو همین دوماه سر فرصت مناسب میام و میگم :)

+خبری از گودبای سینگلیم نیست:)

  • ☆.مهسا .☾

نظرات  (۲)

سلام مهسا گلی،خوبی،خوشی؟خانواده گلت خوبن؟ دلم کلی برات تنگولیده بود ولی خب چه میشه کرد از دست این روزگار لامذهب که دیگه برای کسی حواس وحوصله نذاشته.البته حساب ژن خوکیای مفت خور جداست اونا که فعلا دنیا به کامشونه تا بعد ببینیم چی میشه..‌...بگذریم!!!

خودت خوبی؟ راستی صفا کجاست خوبه؟ شوهرش ندادی هنوز؟؟😊 

نمیدونم آقای فندق لو رو  یادته یانه ؟؟ هنوز تشریفش رو نیاورده تا ما رو شیرینی مهمون کنی ؟؟

یه مورد دیگه از کلوچه خبر نداری؟ اینستا پیج داره ؟؟ اگه باهاش در ارتباطی بهش سلام من رو برسون،بگو رزمینا گفت این وبلاگت تارعنکبوت بسته نمیخوای یه دستی به سر وصورتش بکشی ؟؟ 

یادش بخیر یه زمانی بلاگستون چقدر شلوغ بود،چه برو بیایی بود!!! لهنت به این اینستا و واتساپ و ایتا و تل که برکت بلاگستون رو بردن.

خب دیگه پرحرفی بسه!!! منم برم به کارام برسم،ان شاءالله اگه عمری باقی بود وبلاهای آخرالزمانی نفرستادمون اون دنیا یه روز دیگه که نمیدونم چقدر طول بکشه میام بهت سرمیزنم.ان شاءالله تا اون موقع و تا سالهای سال در کنار عزیزانت شاد و خوش و خرم باشی به خدا سپردمت عزیزم مهسا جونی😚😚❤❤🌹🌹🌹

پاسخ:
سلام و صد سلااااااااااام به رز مینای گلم خوبی فندوقا چطورن؟
فداااااااااااااای تو دوست با معرفتم برم که هنوزم بیاد ماست :))
صفا ور دل خودمههههه کجاشوهرش بدم:))
فندوق لو؟))) نه بابا خبری نیس که بخوام شیرینی بدم و شهرو چراغون کنم خخخ
نه از کلوچم خبر ندارم متاسفانه صفارو میفرستم دم خونش ازش خبر بگیره ببینیم چه کرده و کجاست 
واقعا یادش بخیر صفای بلاگستون  (ایکن بغض و یاداوری خاطرات) 
رزمینا جونم خیلی خوشحال شدم پیامتو دیدم و امیدوارم دوباره بتونم اینجا ببینمت مهربووووووووونم فندوقیا رو از طرف من حسیابی بماج و بچلون :))....(دلتنگی +آب پاشی پشت سر رز مینای گلم)


  • یاسمن گلی :)
  • منتظر شنیدنش هستم :)

    پاسخ:
    :) مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">