mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

سلام
اینجا باید توضیح بدم ؟ چی رو ؟
اگه توضیح از خودم باشه که باید بگم از توصیف خودم قاصرم
باید بشینم فکر کنم متواضعانه و بسی خانومانه خودمو توصیف کنم تا منو بشناسین
علی الحساب بدونید خیلی شگفت انگیزناکم
از شوخی که بگذریم باید بگم یجوریم! دیگه تفسیرش با خودتون D:

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

مصاحبه

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۸ ب.ظ

تقریبا یکماه پیش رفتم مصاحبه برای کاری 

کارش از هر لحاظ خوب بود اما قبول نشدم اونم به یه دلیل کاملا مسخره (رشته م همونی بود که میخواستن اما گرایشم نه!) به همین راحتی رد شدم

همه سوالا رو مو به مو و دقیق جواب دادم اما....

خیلی امید داشتم که این کارم جور بشه 

زندگیم خیلی بهتر میشد از هر لحاظ اما نشد

 انقدر حالم بده و خستم که حد نداره 

به هر دری میزنم نمیشه

عمرم امیدم ارزوهای خاک شدم...

خاکستر شدم:((((

یه دقه از اون بالا بیا پایین این مسخره بازیا رو تمومش کن من دیگه نمیکشم....:((((

  • ☆.مهسا .☾

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">