mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

☽☆مهـــــــــــــــــــســـا☆☾

mahsane

سلام
اینجا باید توضیح بدم ؟ چی رو ؟
اگه توضیح از خودم باشه که باید بگم از توصیف خودم قاصرم
باید بشینم فکر کنم متواضعانه و بسی خانومانه خودمو توصیف کنم تا منو بشناسین
علی الحساب بدونید خیلی شگفت انگیزناکم
از شوخی که بگذریم باید بگم یجوریم! دیگه تفسیرش با خودتون D:

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

اخ من شب یلدای کیم؟

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۸ ب.ظ

:))

انقد که اخ تو شب یلدای منی رو تو این روزا دیدیم هممون که دیگه نگم

ولی خطاب به اون در بدر باید بگم :دی زلیل مرده دم یلدایی بیا دوتایی سوار بر قاطر آرزوها بشیم و بریم لبو با باقالی بخوریم و  شبش هندونه و تخمه و کدو بخوریم و اخرشم بترکیم :دی والا بدبخت انقد تهنا موندی کپک زده گوشه دلت تا کی میخوای سینگلی سرکنی هان ؟ بیا با من کلی خوش میگذرونیم مثل خل و چلا  خیابونا رو گز کنیم تو سرما مثل چی هار هار هار بخندیم و به ریش دنیا بخندیم زیر بارون و صدای چیلیک چیلیک بارونو بشنویم و برای حیوونای بی پناه غذا بذاریم به ادمایی که کمک لازم دارن کمکشون کنیم و حال بقیه و خودمون رو خوب کنیم بعد بتمرگیم سرجامون مثل دوتا گونجیشک جیک جیک کنیم :))

آماااااااا اگه نیای خودت سینگل بگور خواهی شد ازما گفتن بود :دی

+همینطوری نوشت!

+سینگلی خوب است:)

  • ☆.مهسا .☾

نظرات  (۱)

ما که می‌دونیم شما خودتون علاقه ای به شوهر ندارید 

فقط دلتون میخواد یه داماد خوب و مهربون و پولدار برای مادرتون گیر بیارید تا دل یه مومن رو شاد کنید 

احسنت 😁

پاسخ:
چه زیبا و ظریف و دقیق فرمودین 

صفاااااااااااا بزن دست قشنگه رو ...:))))))))))))))))


روم به دیفااااااااااار:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">